♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
به وبلاک من خوش آمدید نظر بدید

معلم کلاس اول از ساسان کوچولو می پرسه ..اگه تو 10 تا شکلات داشته باشی 2 تاشو بدی به سمیرا..3 تاشو بدی به مریم ویه دونه هم بدی به شراره اونوقت چی خواهی داشت؟؟؟ ساسان میگه .خوب معلومه 3 تا دوست دختر جدید غضنفر با ماشینش تو برفا گیر می کنه زنجیر نداشته سینه می زنه ! یه ناشناس اس ام اس داده میگم “شما؟” می‌گه “دوس داری کی باشم؟” می‌گم ناتالی پورتمن! ولی اگه به شانس منه که داداشحسین رضازاده‌ای ! مژده مژده ! با ارسال یک پیامک خالی به شماره‌ی بنده از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید ! اگه مثل من تنهایید.. اگه مثل من بیکارید .. اگه مثل من مرض دارید .. یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..! مصارف جعبه یکبار مصرف پنیر توو خونه ۱- خود پنیر ۲- قالب یخ ۳- جا قرصی ۴- جامدادی ۵ – جا ادویه ۶ – پیمانه برنج ۷ – نگهداری رب ۸ – نگهداری پیاز داغ – جا صابونی ۱۰ – کاسه حمام ۱۱ – تفاله گیر ظرف شویی ۱۲ – تحویل به بازیافت و در پایان افسوس خوردن که: حیف بودا میشد هنوز ازش استفاده کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط Love
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.